Ben jij een nauwkeurige, klantgerichte professional met administratieve skills en affiniteit met sales? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
- Invoeren, controleren en opvolgen van verkooporders in het systeem.
- Invoeren van inkooporders en afstemmen van levertijden en beschikbaarheid.
- Contact onderhouden met leveranciers en klanten via telefoon en e-mail.
- Het salesteam ondersteunen met administratieve en commerciële werkzaamheden.
Wat zoeken we in jou?
- MBO+/HBO werk- en denkniveau.
- Sociaal, flexibel, klantgericht en commercieel ingesteld.
- Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
- Ervaring in de tuinbouw of verpakkingsbranche is een pré.
Wat krijg je van ons?
- Een salaris passend bij jouw ervaring en kwaliteiten
- 26 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
- Prettige werksfeer met enthousiaste collega’s
- Elke week vers fruit & een gezellige vrijdagmiddagborrel
- Regelmatig personeelsuitjes via de actieve personeelsvereniging
Interesse?
Zie jij jezelf al werken in deze veelzijdige rol? Dan drinken we graag een keer (vrijblijvend) een kop koffie met je! Reageer vandaag nog via de knop of neem contact met ons op.