ICT-Beheerder

Vacature

€ 2500 - 3500

MBO

Fulltime

Den Haag

Ben jij een tech-probleemoplosser die aan het begin van zijn of haar ICT-carrière staat of al een paar jaar ervaring heeft? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Onze klant is op zoek naar een ICT-Beheerder!

Waarom kiezen voor deze uitdaging?

Als ICT-beheerder bied je eerstelijns support voor hardware en software, los je incidenten op en beheer je de ICT-infrastructuur. Je installeert en ondersteunt programma’s zoals Windows/Office 365, voert autorisaties uit en onderhoudt contact met zowel interne als externe gebruikers en leveranciers. Naast het beheer van werkplekken en het behandelen van tickets, krijg je uitdagende systeembeheer- en securitytaken. Met veel afwisseling in je werk en volop mogelijkheden om je kennis te vergroten, kun je jezelf verder ontwikkelen en doorgroeien binnen de organisatie.


Wat ga je doen?

Binnen de functie als ICT-Beheerder horen onder andere de volgende taken:

  • Eerstelijns support op hardware en software voor kantoorautomatisering
  • Oplossen van incidenten en serviceverzoeken
  • Plannen en implementeren van wijzigingen in de ICT-infrastructuur
  • Installeren en ondersteunen van Windows/Office 365-programma’s
  • Autorisaties doorvoeren in systemen
  • Afwisselende werkzaamheden: werkplekbeheer, ticketafhandeling en locatiebezoeken
  • Leergierig met doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie

Wat biedt onze opdrachtgever jou?

  • Een competitief salaris, inclusief reiskostenvergoeding
  • Een vaste dertiende maand
  • Diverse opleidings- en trainingsmogelijkheden voor jouw professionele groei
  • 27 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
  • Personeelskorting op verzekeringen en deelname aan de collectieve pensioenregeling
  • Een laptop van de zaak
  • Lunchfaciliteiten en gezellige vrijdagmiddagborrels
  • Mogelijkheid om een bonus te verdienen door een geschikte kandidaat aan te dragen voor openstaande vacatures via ons referral programma

Wat neem jij mee?

  • Afgeronde ICT-opleiding
  • 2-5 jaar werkervaring, bekend met basisprocessen en werkplekbeheer
  • Ervaring met ICT-ondersteuning, inclusief het oplossen van software- en hardwareproblemen
  • Goed op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen
  • Kennis van applicatiebeheer (bij voorkeur Dias en/of CCS Level, verzekeringsapplicaties) is een plus
  • In het bezit van rijbewijs B
  • Ervaring of affiniteit met de verzekeringswereld is een pré

Over de opdrachtgever

Wij zijn dé specialist op het gebied van verzekeringen voor de detailhandel in Nederland. In samenwerking met brancheverenigingen, franchise- en inkooporganisaties ontwikkelen wij oplossingen om risico’s in de Nederlandse winkelstraat te beheersen. Dit betreft onder andere supermarkten, slagerijen, bakkerijen, dierenwinkels en meer. We helpen schade te voorkomen, ondersteunen zieke medewerkers en bieden financiële oplossingen bij calamiteiten. Je komt terecht in een organisatie met een open cultuur, korte lijnen en collega’s die altijd voor elkaar klaarstaan.




Locatie

Den Haag

Dienstverband

Fulltime

Opleidingsniveau

MBO

Ervaring

Medior

Salarisindicatie

2500 - 3500

Interesse of vragen?

Neem dan contact op met Tess of solliciteer direct online!

E-mail

info@yeswestland.nl

Telefoon

+31627228129