Voor een van onze opdrachtgevers in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een Juridisch Assistent. Ben jij niet bang om initiatief te nemen én ben je nieuwsgierig naar een ondersteunende functie bij een top advocaten- en notariskantoor in Nederland? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over de functie
In deze functie zorg je samen met jouw collega’s voor uitstekende administratieve en organisatorische ondersteuning, zodat de advocaten zich volledig kunnen richten op hun juridisch inhoudelijke werkzaamheden. Juist met jouw ideeën kun je meer structuur aanbrengen binnen de sectie en een belangrijke bijdrage leveren aan een fijne werksfeer.
- Deelnemen aan project(groep)en;
- Het proactief bijhouden van agenda’s, dossiers en cliëntenbestanden;
- Bewaken van actiepunten en deadlines;
- Verwerken van correspondentie;
- Ondersteunen bij facturatie;
- Assisteren bij het gereedmaken van processtukken;
- Organiseren van on- en offline bijeenkomsten, voorbereiden van presentaties en contact onderhouden met het reisbureau voor zakenreizen;
- Algemene ondersteunende werkzaamheden.
Dit kun je verwachten
Een uitdagende functie binnen een professionele organisatie met een hoog ambitieniveau. Vanaf jouw eerste werkdag kun je aan de slag met een opleidingsprogramma dat je zelf kunt samenstellen.
- Een salaris tussen € 2.476 en € 4.450 bruto afhankelijk van jouw ervaring;
- 27 vakantiedagen bij een fulltime aanstelling;
- Pensioenregeling en vakantiegeld;
- Laptop, smartphone en een mobiliteitsplan;
- Regelmatig worden er borrels en uitjes georganiseerd.
Dit ben jij
- Je hebt een positieve houding en het vermogen om eigenaarschap en verantwoordelijkheid te nemen over de uit te voeren taken. Je neemt initiatief en zorgt dat je alle informatie krijgt die je nodig hebt om te kunnen excelleren;
- Je bent punctueel en stelt de juiste prioriteiten;
- Je hebt ervaring op secretarieel gebied;
- Functioneert goed in een (soms hectische) omgeving waarin je snel moet schakelen;
- Ervaring met MS Office (vooral Outlook, Word en Teams, en waar mogelijk Excel en PowerPoint) en/of Microsoft 365;
- Uitstekende kennis van de Nederlandse Engelse taal;
- 32 – 40 uur per week beschikbaar.
Bekend zijn met de advocatuur is een pre maar niet noodzakelijk; je krijgt de tijd om ingewerkt te worden en je de werkzaamheden eigen te maken.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever is een full-service internationaal-kantoor met ruim 500 advocaten, fiscalisten, notarissen, business- en office-support in Nederland, België en Luxemburg. Dankzij de ondersteuning van in totaal ongeveer 70 assistenten kunnen wij als kantoor onze cliënten optimale dienstverlening bieden. Dit is een omgeving waar je jezelf kunt zijn en het beste uit jezelf kunt halen. Wij zijn een kantoor dat ruimte biedt aan diversiteit en inclusiviteit, en vinden het belangrijk om onze talenten te laten groeien.
Enthousiast geworden?
Wacht dan niet af en klik op de sollicitatieknop! Voor vragen kun je mij, Renee Philander, altijd bellen, mailen of een bericht sturen via WhatsApp. Mocht deze vacature toch niet helemaal bij je passen, ga ik alsnog graag in gesprek met je om samen gericht te kijken naar jouw perfecte opdrachtgever. Tot snel!